Dels 0 als 16flecha-0-16

SUMMEM flecha-SUMMEM

Escola Pia - Vilanova i la Geltrú

Vull concertar visita
Accepto la política de privacitat

Escola catalana, inclusiva, participativa i compromesa amb el treball dels valors. Arrelada a la població i al seu entorn des de l'any 1879, i amb visió de futur per a una educació innovadora. Família i Escola compartim el projecte d'educar els infants: "Compartim el que ens uneix i respectem el que ens diferencia" .

Primària
Batxillerat: Humanitats i Ciències Socials; Científic i Tecnològic
Cicles formatius: Farmàcia i Parafarmàcia; Documentació i Administració Sanitàries

Acompanyem amb calidesa i empatia el nostre alumnat en el seu creixement. En un entorn acollidor ens emocionem i aprenem.
Oferim una atenció pedagògica propera i personalitzada.
Som una escola oberta a tothom: el nostre projecte educatiu és inclusiu i integrador de la diversitat com una riquesa que reflexa la nostra societat.
El nostre alumnat és actiu en la seva formació i aprèn gaudint.
Som una escola catalana i estem oberts al món amb un projecte multilingüe.
Som un equip docent estable, compromès i innovador.
Vetllem per l’excel·lència educativa i pel foment del talent.

3 de març de 2018, de 10h a 13h.
Entrevistes personalitzades amb la direcció pedagògica, prèvia concertació de visita. Ho podeu fer des d'aquesta mateixa web, trucant-nos directament a l'Escola o enviant-nos un correu.
Xerrada de les mestres d'infantil a les famílies amb fills i filles que han d'iniciar P3: 27 de febrer a les 17:30h.
Xerrada informativa de l'ESO per a famílies que tenen fills i filles que han d'iniciar l'ESO: 1 de març a les 17:30h.
Xerrada informativa del batxillerat i dels cicles formatius: 20 de març a les 17:30h.

Visites guiades per la direcció a infantil, en horari escolar, els dies 7, 8 i 14 de març (cal reservar hora prèviament a secretaria).

Web: http://vilanova.escolapia.cat/

Email: vilanova@escolapia.cat