Dels 0 als 16flecha-0-16

SUMMEM flecha-SUMMEM

Escola Pia - Granollers

Vull concertar visita

Aprendre i conviure: hi som per acompanyar persones a créixer lliures, autònomes , crítiques i compromeses en la construcció d'un món més just. Hem encetat un camí que ens permet donar respostes educatives reals als reptes que planteja la societat del segle XXI. I ho fem amb l'adequació i ampliació dels espais i instal·lacions del nostre centre d'acord amb les darreres tendències pedagògiques.

Primària
Batxillerat

Més de 2.000 m2 més d'espais nous a estrenar el curs 2017-18; projecte Summem; desdoblaments i racons de treball; treball per projectes; atenció a la diversitat; servei psicopedagògic; plans individualitzats.
Primària musical; mediateca; projecte TIC; educació emocional, social i interior; equip psicopedagògic; hores de speaking.
Secundària musical; intercanvis i estades a Anglaterra i França; Projecte TIC i 1x1; projecte Summem; Batxillerat amb orientació i seguiment personalitzat; simulació d'empreses; robòtica; contacte amb universitats; anglès i francès.
CFGS únic a Espanya especialitzat en videojocs i oci digital; productora; convenis amb empreses.
Servei d'acollida matinal; cuina i menjador nous d'aquest any

Dijous, 2 de març. 20.00 h. Primera reunió informativa per a Educació infantil i primària. Edifici de l'avda Sant Esteve, 14.

Dissabte, 4 de març. 11.00-13.30 h. Jornada de Portes Obertes d'Educació Infantil i Primària. Edifici de l'avda Sant Esteve,14.

Dimarts, 7 de març. 20.00 h. Segona reunió informativa per a Educació infantil i primària. Edifici de l'avda Sant Esteve, 14.

Dimecres, 8 de març. 19.00 h. Reunió informativa per a ESO i visita a l'escola. Edifici del carrer Guayaquil, 54.

Telèfon: 938793400

Web: http://granollers.escolapia.cat/