Dels 0 als 16

A partir dels 16

SUMMEM

Escola Pia - BCN - Sarrià

L’Escola Pia Sarrià-Calassanç és una de les vint escoles de l’Escola Pia de Catalunya. Fundada el 1894, compta amb més de cent anys de trajectòria educativa i docent. L’Escola té concertats tots els nivells, des de P3 fins a segon de batxillerat, i ofereix també, en règim privat, cicles formatius de grau mitjà i superior d’esports. Com a escola cristiana, promovem la inclusivitat i la potenciació del treball en valors a l’aula des de totes les etapes i dins del nostre projecte educatiu.

Els trets característics de l’Escola Pia Sarrià-Calassanç són: l’educació en valors, l’educació emocional, el seguiment personalitzat, l’aprenentatge cooperatiu i interdisciplinari i la internacionalitat a totes les etapes, amb un model inclusiu d’escola oberta a tothom i on cerquem la promoció de la responsabilitat i la presa de decisions del nostre alumnat.

La internacionalitat del centre es visualitza en el nostre pla de llengües estrangeres, que preveu les matèries impartides en anglès (AICLE) i mesures per fer-ne més eficaç l’aprenentatge com les hores de conversa amb professorat nadiu, el desdoblament de grups i la participació en projectes escolars d’abast europeu amb estades i intercanvis a l’estranger en anglès, francès i alemany.

Destaquem també l'aplicació de les TIC-TAC amb l'ús de la tecnologia de forma transversal a totes les etapes així com l'aprenentatge experimental des de petits.

Educació infantil
Educació primària
Batxillerat (científic-tecnològic, humanitats i socials i artístic)
Formació professional d’esports

Formació en valors
Educació emocional
Innovació metodològica: SUMMEM
Primària musical (en conveni amb el Conservatori del Liceu)
Formació esportiva
Batxillerat dual
Llengües estrangeres (anglès, francès i alemany)
Estades i intercanvis internacionals
Servei d’atenció psicopedagògica i logopedia
Cuina propia amb atenció a les al·lèrgies i intoleràncies alimentàries
Servei de transport escolar a Barcelona, El Prat de Llobregat i Sant Cugat del Vallès
Servei d’acollida gratuït (matí i tarda)
Natació setmanal (en piscina pròpia)
Hort, bosc i aula de natura
Extensa i variada oferta d’activitats extraescolars
Casal d’estiu (juliol i setembre)

- Dissabte 16 de febrer, de 9.30 a 13.30 h: Educació Infantil, Educació Primària, ESO i Batxillerat.
- Dissabte 9 de març, de 9.30 a 13.30 h: Educació Infantil, Educació Primària, ESO i Batxillerat.

VISITES PERSONALITZADES EN JORNADA ESCOLAR DURANT TOT EL CURS

Tots els dilluns i divendres lectius: de 9.00 a 10.30 h i d'11.00 a 12.30 h