Dels 0 als 16flecha-0-16

SUMMEM flecha-SUMMEM

Escola Pia - BCN - Nostra Senyora

Vull concertar visita

Som una Escola de Secundària al Centre de Barcelona amb expertesa en adolescents i joves, que vetlla per una atenció, orientació i seguiment personals de l’estudiant. Una escola que promou la innovació educativa i els projectes internacionals. Una escola que ofereix diversitat d’itineraris d’aprenentatge per fer de cada persona un projecte vital i professional. Una escola per a la descoberta del teu talent.

ESO: 2 línies. SUMMEM x la Interdisciplinarietat a l'aula. Ciència i Art experimentals.

BATXILLERAT: 5 línies. Les 3 modalitats i 11 itineraris diferents -Arts Plàstiques, Arts Escèniques (col·laboració amb l'Escola MEMORY), Audiovisual (col·laboració amb l'ESCAC), Ciències, Ciències mediambientals, Tecnològic, Tècnic Químic, Jurídic, Empresarial, Humanístic i Lingüístic.

FP: 7 grups. CFGM Cures auxiliars d'infermeria. CFGS Laboratori Clínic i Biomèdic. CFGS Animació 3D amb efectes especials per al cinema (ESCAC).

Escola d'Adults: Auxiliar de veterinària (IDEA), Prova d'accés CFGS (majors 18 anys), Curs obtenció ESO.

Projecte SUMMEM.
Projecte Ciència i Art experimentals.
Projecte ENGLISH IN PROGRESS, projectes internacionals,
Projecte TIC-TAC.
Projecte T-Recerca.
Projecte d'Estades pràctiques en empreses.
Acompanyament a l'alumne. Proximitat i projecte individual. Creixement personal.
Orientació acadèmica i professional.
Qualitat i Professionalitat.

28 de gener 2017 de 10:00 a 13:00h: ESO, BATXILLERAT i FP.
11 de març 2017 de 10:00 a 13:00h: ESO, BATXILLERAT i FP.
13 de maig 2017 de 10:00 a 13:00h: BATXILLERAT, FP

Podeu inscriure-us a la propera sessió informativa i a les portes obertes a través de la nostra web http://nostrasenyora.escolapia.cat/

Telèfon: 934881166

Web: http://nostrasenyora.escolapia.cat/